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お客様の声

  • K meowmeow
    K meowmeow
    1
    この店は行かない方が良い‼︎ 縮毛矯正しましたが、根本からジリジリのウネウネになりました! 担当は、縮毛矯正ストレートパーマ知識無し。ストレートパーマを当てる工程の液体を時間長く塗布しすぎたのと、ヘア...
    この店は行かない方が良い‼︎
    縮毛矯正しましたが、根本からジリジリのウネウネになりました!
    担当は、縮毛矯正ストレートパーマ知識無し。ストレートパーマを当てる工程の液体を時間長く塗布しすぎたのと、ヘアアイロンでストレートのカタをつける作業がマニュアルどうり出来ていないのと、髪の状態を見て判断できていなかったのと、根本からアイロンを当てすぎてある。ので、髪の毛が針の様にピンとしてしまっている、完全にスタイリストの失敗。と、店側が認めました。

    手触りは悪くなり、一本一本がイビツなウネリの毛となりました。毛先はチリチリです。ざらざらの。

    縮毛矯正した後、なんだか不思議な感じで、私は良くわからず失敗してると気づかず帰宅。
    施術後、担当スタイリストは、サービスで前髪の傷んだのを切ってあげます、とカットしてました。私はサロンに来る前日に毛先は自分で散髪してきてたので、傷んでいないんだけど??と思ってました。
    後々、よくよく考えると、カットラインが汚いからカットしてくれたんじゃなくて、縮毛矯正ストパーを失敗したから、隠すためにダメージした髪の毛をカットして誤魔化そうとしただけだったんだな。と。後日、店の店長さんに話したら、なるほどと。自分のミスを隠すためにカットしたのはアカラサマの明らかなもんでした。お店も認めてましたから。

    後日無料で傷んだ髪にトリートメントしてくださりましたが、焼け石に水、ざるに水、痒いところにでは届かず!でした。
    やり直しで来た私のような客は、次はもう来ないだろうと思っているのかして、シャンプー後のヘアドライヤーもそこそこに、まだ濡れてる毛に、安いヘアアイロンで全体を綺麗にすると言って店長がヘアアイロンを当て始めたので困りました。キチンと乾いていない毛にアイロンは、髪の毛が非常に傷みますので。なので焦りました!なぜそうなったかとゆうと、お直し担当してくれた店長の担当する私の次の予約客が来店したから急いでいる様子でした。だから、もういいのでと言って私は帰路につきました。

    縮毛矯正の失敗を、店長がフォローして施術するんなら、経験もあるんだから、最低限の施術時間を取って、次の予約枠を操作すべきが当たり前かと思いました。

    田舎だと苦情やお咎めをしっかり言わない人が多い日本なので、大人しい客だけ来ればいいし営業や売り上げに大して問題無いとゆうような考えだから、サロンのレベルが落ちがちですね。少なくても私はしっかりと仕事もキチンと出来る、気持ちよく過ごせる普通のヘアサロンが良いので、もうこの店にも系列店には行かないですけど。サブスクの値段も安くは無いです。頭を使って考えれば分かりますが。必要でないオマケをつけてもらってまで必要以上にお金を払う必要がない。

    とにかく、参考まで↓
    私は2文字の女の子スタイリストさんに施術してもらい、今の髪の毛になりました。
    経験は三年くらいとホットペッパーにありました。皆さんお気をつけて!

    若手の子に技術を伝授する、レッスンが昔より無い今のヘアサロンのスタイルには疑念があります。結局、お客さんで失敗したりして練習することになってるので。お金返して欲しいです。半年、1年、この傷んだアイロンでも治らないヂリヂリの毛と行かなければならないのだからこっちは。

    コンプライアンスが悪い会社かな。

    ここのお店全体と思いますが、顧客確保のため、金儲け主義のサブスクで営業勧誘してきますし、今流行りのビック○ーターみたいな感じで、初回から気持ちの良いもんではありません。

    星ゼロだけど、投稿のため星1

    (Translated by Google)
    It is better not to go to this store! ︎
    I straightened my hair, but it turned out to be frizzy from the roots!
    The person in charge has no knowledge of hair straightening, straight perming, etc. The liquid used in the straight perm process was applied for too long, the hair iron was not used to straighten the hair according to the manual, and the condition of the hair was not judged properly. The roots have been ironed too much. So, my hair is stuck like a needle, which is completely the stylist's fault. The store confirmed this.

    It felt bad to the touch, and each hair had become rough and squiggly. The tips of the hair are crispy. Rough.

    After straightening my hair, I felt strange, and I didn't really understand it, so I went home without realizing that I had made a mistake.
    After the treatment, the stylist in charge said that he would cut off the damaged bangs as part of the service. I had cut my hair myself the day before I came to the salon, so I don't think it was damaged. ? That's what I thought.
    Later, when I thought about it, I realized that he didn't cut my hair because the cut line was dirty, but that he had failed at the hair straightening stopper, so he was just trying to disguise it by cutting off the damaged hair to hide it. and. Later, when I spoke to the store manager, he said yes. It was obvious that Akarasama had cut it to hide his own mistake. The store also acknowledged it.

    Later on, they gave me a free treatment for my damaged hair, but I couldn't reach the itchy areas with water on a hot stone and water on a colander! was.
    Customers like me who came for a fresh start seemed to think they wouldn't come again, so they used a hair dryer after shampooing, and told me that they would use a cheap curling iron to clean the hair, which was still wet. I was in trouble because the manager started applying a hair iron to my hair. Ironing hair that is not properly dry will seriously damage the hair. So I was nervous! As for why this happened, the store manager who was in charge of the repairs seemed to be in a hurry because the next customer I was in charge of had arrived at the store. So, I said that's enough and headed home.

    I thought that if the manager was going to follow up on my hair straightening failure and perform the treatment, since he has experience, he should take the minimum amount of time for the treatment and schedule the next appointment.

    In Japan, in rural areas, many people don't express their complaints or criticisms, so the standard of salons tends to drop because they think that if only docile customers come, there won't be any problems with business or sales. At the very least, I'd rather go to a regular hair salon where I can do my job well and feel comfortable, so I don't go to this store or any of its affiliated stores anymore. Subscription prices aren't cheap either. You can understand it if you think about it with your head. There is no need to pay more than necessary for unnecessary extras.

    Anyway, for reference ↓
    I had my hair treated by a 2-letter girl stylist, and my hair has become what it is now.
    My experience was at Hot Pepper for about three years. Everyone please take care!

    I have doubts about the current style of hair salons, which do not offer lessons to teach techniques to young people. In the end, you'll have to practice by making mistakes with customers. I want my money back. This is because I have to live with this damaged hair that won't heal even with an iron for six months or a year.

    Is this a company with poor compliance?

    I think this store as a whole, in order to secure customers, solicits sales through subscriptions that are aimed at making money, and it feels like the current trend of big business, so it's not a pleasant experience from the first time.

    Zero stars, but 1 star because of the post
    2023-09-26
  • 川奥尚美
    川奥尚美
    5
    初めてマツエクした。 (Translated by Google) I got eyelash extensions for the first time.
    初めてマツエクした。

    (Translated by Google)
    I got eyelash extensions for the first time.
    2023-05-31
  • 酒井久美子
    酒井久美子
    5
    2021-06-12
  • 吉村敏一
    吉村敏一
    5
    2020-03-18
  • はなちゃん
    はなちゃん
    4
    2019-03-26
  • 澤井秀之
    澤井秀之
    5
    店長に切ってもらいました。 すごく丁寧な対応と施術で毎回、満足しています。普段のスタイリングについても丁寧に教えてくれるので大変気に入ってます。 (Translated by Google) I asked the store manager to ...
    店長に切ってもらいました。
    すごく丁寧な対応と施術で毎回、満足しています。普段のスタイリングについても丁寧に教えてくれるので大変気に入ってます。

    (Translated by Google)
    I asked the store manager to cut it.
    I am satisfied every time with the very thorough treatment and treatment. I really like it because it gives detailed instructions on everyday styling.
    2018-10-14
  • 由起子“トルネコたっちゃん”トルネコ
    由起子“トルネコたっちゃん”トルネコ
    4
    パーマ、カラー、カット (Translated by Google) perm, color, cut
    パーマ、カラー、カット

    (Translated by Google)
    perm, color, cut
    2017-11-12